مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-07بين الملل

کارشناس دانشگاه آکسفورد| کرونا قبل از شیوع در چین در همه جای جهان وجود داشته است


یک کارشناس دانشگاه آکسفورد به روزنامه تلگراف انگلیس گفت با توجه به شواهد، کروناویروس جدید نه فقط در چین بلکه در سطح جهان وجود داشته و امکان شیوع آن در هر زمان و مکان با فراهم شدن شرایط مناسب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از استادان دانشگاه آکسفورد انگلیس درباره شواهدی از وجود ویروس کرونا در سایر نقاط جهان پیش از شیوع در چین گفت.

تام جفرسون مدرس ارشد مرکز پزشکی مبتنی بر شواهد آکسفورد و استاد مهمان در دانشگاه نیوکاسل گفت: فکر می کنم ویروس قبلاً هم اینجا بوده—منظور از اینجا همه جا است.

ویروسی خفته که شرایط محیطی آن را فعال کرده است.

وی در ادامه گفت: یک مورد اوایل فوریه در جزایر فالکلند وجود داشته است.

خب، از کجا آمده بوده؟ در هشتمین روز سفر یک کشتی مسافربری که از جورجیای جنوبی به بوئنوس آیرس می رفته، وقتی در حال حرکت به سمت دریای ودل بوده، اولین مورد مشاهده شده است.

آیا این ویروس در غذای آماده ای بوده که یخ زدایی شده و ویروس در آن فعال شده است؟ این دانشمند افزود: در خصوص آنفلوانزای اسپانیایی هم چیزهای عجیبی مثل این اتفاق افتاده است.

در سال 1918 حدود 30 درصد جمعیت ساموآ غربی بر اثر آنفلونزای اسپانیایی جان خود را از دست دادند، این در حالی بوده که هیچ ارتباطی با دنیای بیرون نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس دانشگاه آکسفورد| کرونا قبل از شیوع در چین در همه جای جهان وجود داشته است

کارشناس دانشگاه آکسفورد| کرونا قبل از شیوع در چین در همه جای جهان وجود داشته است